سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ
اوقات شرعی

زیست شناسی و کسب درامد و اهنگهای معروف دنیا با حجم کمتر از 1mb

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت (دوشنبه 86/12/20 ساعت 10:37 عصر)
                                آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

مقدمه

 

هر روز در رسانه های جمعی (رادیو،تلویزیون،روزنامه و...) شاهد پخش تبلیغات شرکتهای مختلف هستیم، که با پرداخت هزینه های بسیار بالا صورت می گیرد. ولی شرکتها برای فروش بیشتر و سود بیشتر این راهکار را دنبال می کنند . در چند سال اخیر با گسترش روز افزون اینترنت و پایین بودن هزینه تبلیغات در اینترنت شرکتها نیز به دنبال قرار دادن تبلیغات خود در اینترنت شدند و سایت هایی را برای این منظور انتخاب می کنند که بیننده بیشتری داشته باشد (بازدید کننده بیشتر = فروش بیشتر) و این سایت ها نیز هر چه بازدید کننده بیشتری داشته باشند درخواست مبلغ بالاتری می کنند .

سایت ها جهت افزایش بازدید کننده اقدام به ثبت نام بازدید کنندگان می کنند و جهت بازدید از سایت حتی پول هم پرداخت می کنند  در حقیقت سایت ها برای گرفتن تبلیغات بیشتر و افزایش نرخ تبلیغات به دنبال عضوگیری و بازدید مستمر کاربران اینترنت می باشند و این کار را با پرداخت درصدی از سود خود انجام می دهند

در ابتدا بد نیست با نحوه فعالیت اینگونه سایتهای تبلیغاتی بیشتر آشنا شویم . همانگونه که می دانید سایتهای تجاری اینترنتی یا ارایه دهنده کالای فیزیکی و یا ارایه دهنده خدمات می باشند . مهمترین نیاز این سایتهای تجاری دارا بودن میزان قابل قبول بازدید کننده از آنهاست . هرچه در اصطلاح ترافیک این سایتها بالاتر باشد نرخ رشد آنها نیز بالا رفته و شرایط بقای آنها در عرصه تجارت اینترنتی از تضمین بالاتری برخوردار خواهد بود. حال برای دستیابی به آمار بالای بازدیدکنندگان سایتهای تجاری چه باید بکنند؟ کارآمدترین ترفند آنها برای جذب مشتریان بالقوه ، کمک گرفتن از سایتهای تبلیغاتی است که بنحوی موثر با تبلیغات برای سایتهای تولیدی باعث رونق آنها می شوند . اما هنوز کار تمام نشده!!! خود سایتهای تبلیغاتی هم برای سرویس دهی مناسب نیاز به ترافیکی بالا از بازدید کننده دارند . بهمین دلیل سایتهای تبلیغاتی با توسل به روشها و ابتکارات متعدد زمینه افزایش بازدیدکننده را در سایتهای خود فراهم می کنند . بعنوان مثال یک سایت تولیدی قراردادی با یک سایت پر ترافیک تبلیغاتی منعقد می کند که به ازای هر بازدید کننده ای که از طریق سایت تبلیغاتی مذکور به سایت تولیدی برود 1$ به سایت تبلیغاتی بپردازد . حال سایت تبلیغاتی نیز برای جذب بازدیدکنندگان امتیازاتی می دهد مثلاً 10 سنت تنها برای عضویت در سایتش به شما میدهد و اگر شما بر روی بنر سایت تولیدی که در سایت تبلیغاتی نصب شده است کلیک کنید و به سایت تولیدی بروید به شما 10 سنت دیگر هم میدهد . با کمی تامل می بینیم که این چرخه به نفع هر سه طرف معامله تمام می شود . چراکه سایت تولیدی پر ترافیک می شود و احتمال تبدیل بازدید کننده به خریدار در این سایت افزایش پیدا می کند . از طرف دیگر سایت تبلیغاتی نیز تنها بخش کوچکی از سود  وپولی را که از سایت تولیدی گرفته به شما پرداخت کرده است و شما هم 20 سنت کاسب شده اید . روش کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی معمولاً اینگونه است که ابتدا شما در سایت تبلیغاتی عضو می شوید . به این ترتیب یک سبد حساب به شما تعلق می گیرد که با رساندن موجودی آن به مقداری مشخص مثلاً 10$ می توانید از آن برداشت کرده و به حساب ایگولدتان بریزید

 

 در این سایت ها بابت کارهای زیر پول داده می شود:

1- ثبت نام در سایت ها

2- خواندن ایمیل های ارسالی سایت

3- کلیک کردن روی لینک های

4- نمایش سایت ها

جهت دریافت پول هایی که سایت ها به شما می دهند باید یک حساب بانکی الکترونیکی داشته باشید که بابت ایجاد این حساب نیز هیچ مبلغی دریافت نمی شود.

 

بزارهای مورد نیاز جهت کسب درآمد از طریق اینترنت:

1- ایجاد یک ایمیل

2- داشتن یک عدد کامپیوتر

3- دسترسی به اینترنت

4- داشتن حساب بانکی الکترونیکی(باز کردن حساب در e-gold)

 

آشنایی و ثبت نام در  بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

من سایتهایی که درآمد مناسب می توان از آنها داشت و درصد کم

سیون آنها خوب است و از همه مهمتر قابلیت پرداخت به حساب ایگولد را دارند در زیر معرفی کرده ام. توجه کنید که سایتهایی که در این کار فعالیت دارند زیادند ولی از نظر اعتبار باید بررسی شوند. من در انتخاب این سایتها این نکات را در نظر گرفته ام.

1- قابلیت دریافت درآمد با e-gold.

2- تعداد اعضای فعال سایت

3 - مقدار وجهی که به اعضا پرداخت کرده

?- درآمد ماهانه

 ?- اطمینان به معتبر بودن سایت .

 روش ثبت نام در این سایتها

نحوه ی ثبت نام در همه ی این سایت ها تقریبا مشابه است که من در زیر توضییح داده ام.

پس از کلیک روی هر کدام از لینک هایی که در زیر آورده ام و وارد شدن به هر سایت دنبال لینک join یا Signup بگردید . پس از آن یک جای خالی که روی آن جمله ی زیر نوشته شده برای شما می آید. درون آن آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

Sing Up

Please enter your Email address to sign-up :

( لطفا آدرس ایمیل خود را برای عضویت وارد کنید )

بعد روی continue کلیک کنید. این پیغام را مشاهده خواهید کرد : 

An email containing a special signup URL
has been sent to your email address
You should receive it shortly

 

پس از آن به ایمیل خود بروید و روی لینک که از طرف سایت آمده کلیک کنید. سپس یک صفحه که دارای فرم  است برای شما می آید.که بیشتر سایت ها در ثبت نام خود، اطلاعات زیر را می‌خواهند:

Username : نام کاربری شما برای ورود به سایت (فقط میتوانید از حروف و اعداد استفاده کنید.) مثلا ali1983 - md4work2003

Email : که در جلوی آن باید ایمیل شما نوشته شده باشد .

Send emails to :  ایمیل های تبلیغاتی شما به کجا ارسال شود که بهتر است     Site inbox   را انتخاب کنید.

First Name : در این قسمت نام خود را وارد کنید .

Last Name : در این قسمت نام خانوادگی خود را وارد کنید .

Address : در این قسمت آدر س محل سکونت خود را وارد کنید .  

   (مثلا : khyaban daneshghah,kooche 22, pelak 21)

City : نام شهر

State : در فیلد اول از بین منوی پایین رو N/A را انتخاب کنید و در فیلد پایین آن نام استان خود را تایپ کنید .

Zip Code : در این قسمت کد کشور خود را وارد کنید (???? برای ایران)

Country :در این قسمت از منوی پایین رو نام  کشور خود را  انتخاب کنید .

Referred by: معرف شما (اگر از طریق من عضو بشید اسم من را می‌بینید.)

Select categories of interests to you: در این قسمت از شما می‌خواهد که نوع ایمیل هایی که برای شما فرستاده می‌شود را انتخاب کنید بهتره همه رو انتخاب کنید تا ایمیلهای بیشتری در یافت کنید بجز اینها:

Delete , I cant read , I have more than one account , I use cheat Software , Don"t check it , Get all My money , Take my money , Enjoy Clicking , Please delete me , Im Cheater , Adult 18+ , Donate My Earnings To PaidSolos , Adult , Dont Click This One , I Wont Read ,  Delete Me Now , ... 

و گزینه های مشکوک که احساس میکونید شما رو به عنوان تخلف کار نشون میده و باعث میشه پوله شما رو ندهند


select a payment method: طریقه واریز پول به حساب شما (e-gold را انتخاب کنید.) و در قسمت بعدی شماره حساب e-gold خود را وارد کنید.


Password: پسورد خود را برای ورود به سایت انتخاب کنید


Confirm Password: دوباره پسورد خود را وارد کنید.

حال بر روی دکمه Signup کلیک کنید .

اگر اطلاعات شما کامل باشد در صفحه ی بعد باید این پیغام را مشاهده کنید :

You have completed your signup.
You may now log into your account.
Click here to login
 

حالا مرحله ثبت نام شما در این سایت به پایان رسیده است . حالا باید منتظر باشید تا ایمیل های تبلیغاتی سایت برای شما فرستاده شود .

توجه: اگر در هنگام ثبت نام پس از کلیک کردن روی Signup  باز هم به صفحه ی ثبت نام برگشتید و پیغام زیر را دریافت نکردید

An email containing a special signup URL
has been sent to your email address
You should receive it shortly

دوباره قسمت Select categories of interests to you را چک کنید حتما یک گزینه ی مشکوک را انتخاب کر ده اید .

توجه:

 در قسمت send email to  گزینه Site Inbox را انتخاب کنید تا همه ایمیلها در Inbox خود سایت ذخیره شود و شما براحتی به خود سایت رفته و آنها را چک کنید  بر روی هر ایمیل که کلیک می کنید کنار آن تیک بزنید تا بعدا دچار سردرگمی نشوید در آخر آنها را با کلیک بر روی Delete پاک کنید.

بعد از ثبت نام برای ورود به اکانت خود بر  روی لینک Member یا Login (هر کدام که در سایت بود ) کلیک کنید. بعد از ورود به اکانت خود گزینه های زیر را می بینید :

Earnings Stats :
 موجودی بدست آمده شما


Advertising Stats :
 تبلیغاتی که شما سفارش داده اید


Your Inbox :
ایمیلهای تبلیغی درون اکانت شما - که با دیدن آنها پول دریافت میکنید(
کار اصلی ما)


Referral Links :
لینکی که شما می توانید با آن سایت را به دوستان خود معرفی کنید تا در زیر مجموعه شما قرار
گیرند


User Account Info :
 اطلاعات اکانت شما که موقع ثبت نام دادید و مینونید آنها را عوض کنید


Gold Membership :
 برای ارتقا به عضو طلایی هست . شما بعد از بدست آوردن درآمد با پرداخت مبلغی از حساب خود به سایت عضو طلایی می شود و از امکانات ویژه  اعضای طلایی استفاده می کنید  . که مثلا حداقل موجودی برای پرداخت کمتر می شود و یا هر عضوی که زیر مجموعه کسی نباشد زیر مجموعه اعضای طلایی می شود و در ایمیل هایی که سایت می فرستد تبلیغ اعضای طلایی را می کنید.ولی به نظر من تو هر سایتی تا در یافت نداشتید پول ندید چون معلوم نیست که راست بگن


AutoSurf :
 هر چند دقیقه یک لینک برای تبلیغ میدهد . بهتر است استفاده نکنید.


Paid2Click :
 درآمد به ازای کلیک روی بنر هر روز تعدادی بنر برای پرداخت به شما درون آن قرا می گیرد (
کار اصلی ما )


Paid2Search :
 پرداخت به ازای جستجو معمولا چون کشور ایران در بین کشورهایی که میتوانند از این قسمت استفاده کنند نیست ما با این قسمت کاری نداریم چون جریمه میشویم .


Paid2Signup :
 پرداخت به ازای عضویت -در این قسمت  روی بنر کلیک می کنیم و در سایت ان مراحل عضویت را طی می کنیم و ایمیل خوش آمد گویی  را در جایی که زیر بنر هست کپی می کنیم و ارسال می کنیم که به نظر من به صرفه نیست و یادتون باشه تو سایتی که عضو هستید دوباره عضو نشید و گر نه اکانت شما پاک میشود


Log-Out : برای خارج شدن از اکانت خود حتما روی آن کلیک کنید تا دیگران نتوانند وارد ایمیل شما بشوند .

توجه:

 هرگز در یک سایت دو بار ثبت نام نکنید چون  مشخصات دستگاه شما ثبت می شود و اگر از یک دستگاه با یک مشخصات دو یا چند اکانت عضو شده باشد بقیه اکانتها باید حذف شود و گرنه هردو یا چند اکانتی که این حالت باشند حذف می شوند که بعضی موارد مدیر سایت با یک ایمیل کلی اخطار می کند و لی بعضی سایتها هم اخطار نمی کنند. و متاسفانه این تخلفات بیشتر از هموطنان ایرانی خودمان سر میزند که به علت عدم اطلاع از این موضوع هست .اگر هم آی دی شما حذف نشود در هنگام پرداخت شما به عنوان متقلب شناخته می شوید و مبلغی به شما تعلق نمی گیرد.مثلا از روی سریال هارد شما میفهمن

چند نکته برای باز کردن لینکهای ارسالی:

?- در داخل ایمیلهای ارسالی باید بر روی لینکهایی که به صورت زیر هستند کلیک کنید و دیگر لینکها سودی برای شما ندارند

http://www.sitename.com/s/runner.php?EA=200403031653593904

?- خیلی مهم: بعضی اوقات بعضی سایتها در داخل میل خود یک لینک  می فرستند که قبل از آن نوشته اند که برروی این لینک کلیک نکنید و یا در مورد بعضی لینکها میگوید که کشورهای خاصی حق دارد این لینک را باز کند یا این سایت از این کشورها عضو میپذیرد (که??/???ایران نیست) باید دقت کنید که این لینکها را کلیک نکنیدوگرنه اکانت شما پاک میشود پس همیشه متن میل را سریع یه نگاه بکنید تا زحمات شما هدر نرود زیرا آنها منتظر کوچکترین لغزشی از سوی شما هستن مثلا  به عنوان نمونه قبل از  لینک مینویسن:

Don?t click don?t click don?t click this mail

و یا :

Please do a valid search and get paid, DO not click if you dont want to search

و یا :

SEARCH WITH THE BEST!
Do you need to find something ? Try use this quality search engine

IF YOU ARE NOT FROM ONE OF THE FOLLOWING COUNTRIES AND FOUND TO BE
CLICKING SEARCH LINKS, YOU WILL HAVE YOUR ACCOUNT DELETED IMMEDIATELY
AND WITHOUT QUESTION!!:United States, Canada, Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Iceland, Italy, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and United Kingdom

و یا:

Looking for something? try the great engine!
If you are not from United States, Canada, Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Iceland, Italy, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Sweden, Switzerland and United Kingdom. Don"t click the link.

و یا:

*** DO NOT REPLY TO THIS MAIL ***
*** CHEAT LINK INSIDE! BEWARE! ***
Dear [‌Your Member] ,
CHEAT LINK!
CHEAT LINK!
CHEAT LINK!
   

و یا متنی مانند اینها .
 

?- در بعضی لینکها که باز می شوند برای اطمینان از انسان بودن شما و جلوگیری از برنامه های اتوماتیک، باید عددی را که به صورت مشبک نشان داده اند از بین چند عدد انتخاب کنید

?-  شما باید چند ثانیه صبر کنید تا لینک باز شود و زمان مورد نیاز آن پایان یابد. معمولا در قسمت بالای صفحه سمت چپ زمان مورد نیاز و مبلغ آن لینک را معلوم می کنند. که پس از گذشتن آن زمان در همان قسمت عبارت زیر نوشته می شود و شما می توانید صفحه را ببندید در غیر اینصورت مبلغی به حساب شما واریز نمی گردد.

 your accont has been credited

thank you

?-  تا یک لینک از یک سایت کامل نشده است و مبلغش واریز نشده است شما نمی توانید لینک دیگری را باز کنید (در بعضی از سایت ها باز کردن چند لینک با هم بلامانع است. ) و اگر این کار را بکنید مبلغی به شما تعلق نمی گیرد و  پیغام می دهد که باید صبر کنید تا لینک قبلی پایان یابد.

?- ایمیلهایی که برای شما ارسال می شود در Subject آنها ممکن است کلماتی مانند share یا solo ببینید و ضمنا مبلغ آن ایمیل هم نوشته می شود. اگر solo باشد یعنی داخل آن ایمیل یک لینک موجود است و اگر share باشد یعنی چندین لینک موجود است

?- ایمیل اکثر سایتها چند روز بیشتر معتبر نیستند و بعد از زمان اعتبارشان اگر کلیک کنید سودی به شما تعلق نمی گیرد.

?- حتما  ایمیلهای چند سایت را با هم چک کنید که وقتتان تلف نشود چون تا یک ایمیل یا لینک باز شود شما وقت دارید که به سراغ میل و لینک سایت دیگر بروید همچنین حتما میلها و لینکها را در یک پنجره جدید باز کنید تا بر روی پنجره قبلی باز نشود و در اینصورت مبلغی بدست نیاورید(دکمه شیفت را نگه دارید تا لینکها  در یک پنجره جدید باز شود)

?- هر تبلیغی رو که دیدید زود وسوسه نشوید چون امکان دارد آن سایت خوبی نباشد و وقت شما را تلف کند. من براساس تجربه و تحقیق و جستجوهای فراوانی که در سایتها و وبلاگهای مختلف کرده ام بهترین سایتها را به شما معرفی میکنم  و سعی می کنم اطلاعات خوبی از آنها را برای شما بنویسم که بتوانید خودتان حساب کتاب کنید و انتخاب کنید.

من سایت هایی را که شما باید در آن عضو شوید را در زیر آورده ام به ترتیب آنها را مطالعه کنید و عضو شوید .

 

 معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد

              


  • نویسنده: حمید دادخو

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    توجه ...........................................................
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 2 بازدید
    دیروز: 1 بازدید
    کل بازدیدها: 22254 بازدید
  •   درباره من
  • زیست شناسی و کسب درامد و اهنگهای معروف دنیا با حجم کمتر از 1mb
    حمید دادخو
  •   لوگوی وبلاگ من
  • زیست شناسی و کسب درامد و اهنگهای معروف دنیا با حجم کمتر از 1mb
  •   فهرست موضوعی یادداشت ها
  • زیست شناسی سلولی[22] .
  •   مطالب بایگانی شده
  • زیست شناسی
    کسب درامد
    زمستان 1386
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  • سایت مرجع زیست شناسی
    دنیای زیست شناسی